06 24 534 060 | borkezeles@kerttrade.hu
KERTTRADE
a minőségi borkezelés szakértője
06 24 534 060 borkezeles@kerttrade.hu
KERTTRADE
a minőségi borkezelés szakértője

Szállítási információk

A Vevõ erre irányuló igénye esetén az Eladó az árut az egész ország területén a Vevõ által megjelölt helyre szállítja.

A Vevõ házhozszállítási igényét a weblapon a megrendelés feladásakor a fuvarválasztásnál jelzi. A meghatározott napon történõ szállítás pontos idejérõl az Eladó írásban ad felvilágosítást.

A megrendelt áru házhozszállítása az Eladó szerzõdõ fuvarozó partnereinek közbejöttével történik. Az Eladó az áru házhozszállításán a Vevõ által a megrendelés feladásakor kiválasztott szállítási módot érti. A szállítási módtól függõen a lerakodáshoz szükséges rakodószemélyzetet az Eladó biztosítja a munkatörvénykönyvben meghatározott fizikai mozgatókra vonatkozó szabályok szerint. A házhozszállítás költségeit a Vevõ köteles az Eladó részére megtéríteni. Banki átutalással történõ fizetési mód esetén, a házhozszállítás csak a teljes vételár és a szállítási költségek Eladó számláján történõ jóváírása utáni idõpontban lehetséges. A házhozszállítás költségeit az Eladó a megrendelés visszaigazolásában köteles a Vevõ tudomására hozni.

A Vevõ által meghatározott napon történõ szállítási igénynek az Eladó kizárólag akkor tud eleget tenni, ha a Vevõ teljesítette a 4. pontban foglaltakat egyikét.

Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó értesítést hagy a Vevõnél. Ezután a Vevõ a Vevõszolgálatnál (telefon: 06-24-534-060, e-mail: borkezeles@kerttrade.hu ) újabb szállítási határidõt egyeztethet. Sikertelen szállítás esetén a Vevõ a szállítással kapcsolatban felmerülõ valamennyi költség megtérítésére köteles, beleértve a visszfuvar költségeit is. Az újabb kiszállítás idõpontja a korábban sikertelen kiszállítással kapcsolatban felmerült oda-vissza fuvarköltség, valamint az új kiszállítási költség megtérítése után történik.